måndag 1 september 2008

Stan

Bara 1 dag kvar nu sedan drar vi till fjällen, fest hela helgen eller kanske inte.
Gud va´ kallt det var imorse. Fick ju skrapa rutorna på bilen innan man kunde åka på dagis för att lämna Lovisa.
Man får alltid en liten chock när kylan kommer och tycker alltid att: "så här tvärt har aldrig kylan kommit förut" fast det tror jag nog att det alltid gör man glömmer nog bara från år till år.
Gjorde en lite kortare dag idag på jobbet för att ta en tur till stan och handla lite kläder till mannen i huset....så klart hade dom slut på den vi skulle ha men hittade lite annat istället.
Innan vi åkte ville Lovisa göra sig lite fin i håret med levande blommor.
Visst blev jag fin!

När vi handlat klart vill Lovisa äta på sin favorit restaurang MAX!MUMS med strips!

När vi kom från stan följde vi Morgan för att titta på en väg han skulle laga, beställaren av jobbet trodde att den som anmält skadan på vägen hade överdrivit men jag skulle inte tro det vägen var bortspolad.


Vart tog vägen vägen ?!

Nä nu måste jag jobba lite här hemma också, fasen va klockan går jag ska ju se "Tillbaka till Eden" på TV4 Guld. Svärmor säger att den är jätte bra. Börjar ju nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

vad roligt att få läsa om det som händer hos er. kramar från mormor