tisdag 23 september 2008

Höst?!

I söndags började vi göra höst ute, det var ju en underbart fin höst dag med sol och värme.
Mannen i huset var och jagade så vi pysslade på själva. Lovisa ville att jag skulle ta lite kort på henne, som en lydig mamma gjorde jag ju detta!






Sedan gjorde jag en älgstek till middag till det blev det råstekt potatis, östsås och coleslow. MUMS!

Igår var det jobbet som gällde. När vi kom hem åt vi sedan bakade jag och Lovisa pollypaj, en super god kladdkaka med polly. Superbra att ha i frysen när man får besök.
Sedan gick vi ut för att efter 3 år börja göra iordning bänkarna till vår grillplats på baksidan, idag gör förhoppningsvis Morgan och Lovisa dom klara.

Nu måste jag göra iordning frukost åt familjen för snart kommer Morgan hem en snabbis för att äta frukost med familjen.
Ha de!

Inga kommentarer: