fredag 26 september 2008

IKEA

Ja ja jag vet!
Men jag tycker att det är lika kul som alla "fruntimmer" att springa på Ikea....och det är inte lönt att något "fruntimmer" som läser detta säger något annat.
Så imorgon bär det av till Sundsvall, och Ikea!!
Vi får väl se om man kan fynda lite! Eller egentligen gör man väl det jämt där eller hur?!
Iaf så har jag varit ledig idag, eller det är inte sant jag jobbade 8 - 17 men jag var ledig en fredag kväll och det hör till ovanligheterna.....fast vet ni en sak jag är ledig nästa fredag kväll också och det måste vi skriva om för det är något helt unikt att vara ledig två fredagkvällar på rad.
Och nästa lördag (4/10) är det PUB på björnforsen så alla är välkomna dit.
det är väl bäst att gå och sova så man är på sitt bästa shopping humör!
KRAMIZAR

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni glömde mig och Wilhelmina...
Ida