onsdag 24 september 2008

Kommentarer och lite musik

Har precis kommit hem från jobbet och borde gå och lägga mig men man vill ju gärna in och titta lite på bloggarna innan man slänger sig i sängen.
Måste bara säga att jag och min man INTE har samma musik smak.
Men nu har han hittat en jätte bra låt, som verkligen fastnar i skallen.
Agnes - On and on
Eftersom jag är en sådan nybörjare på blogga så vet jag inte hur man lägger upp en video från YouTube annars hade jag gjort det så ni fick höra.
Sedan måste jag skälla på alla som tittar in här, det blir så mycket roligare om man skriver en och annan kommentar när man är in så man får veta vilka ni är. Ja ja ni måste väl inte men det skulle vara roligt iaf.
Ha de!

3 kommentarer:

Inga-Maj sa...

Tur att jag brukar skriva ibland då, så du vet att jag är en av dom som smyger runt här :)

Anonym sa...

Man blir ju så hungrig när du skriver om all mat som tillverkas i ditt kök. Kör du ut om man beställer?
Ida

Therese sa...

Ja, om du bodde lite närmare kanske du skulle fått komma hit och ät...men ni är ju ALDRIG och hälsar på, så då får man inte smaka på mäster kockens mat :)