fredag 5 december 2008

Äntligen hemma...

Ja då var vår prinsessa hemma igen....eftersom man inte vill missa en sekund med henne har man ju inte tid att sitta här och blogga!
I helgen är det jobb som gäller...JULBORD! Vad less man är på julmaten REDAN! Jag tror vi ska skippa julbordet på julafton och servera en riktigt god tre-rätters istället eller vad tycker ni som ska dela dagen med oss?
jag bara skoj klart ni ska få julbord, tänk inte på mig som får leva på julbordsmat i en månad innan jul!
Nu MÅSTE ja gå och lägga mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du hittade min blogg :-) Försöker ju vara lite anonym, men det går nog inte...
Fin blogg du har, kul med lite uppdatering. Söt tjej ni har, stor hon blivit. Allt är bra här, jobbar å står i. Jobbar du i Övik eller?
Kram och God jul!

Ida sa...

Ja här har nog bloggarglädjen tagit slut. Jag vill ju läsa mer men det är ju lite svårt när du nålar med tid framför datorn. Många kräkhälsningar från den sjuka familjen Wälivaara