onsdag 17 december 2008

Besökarna...

...var Mosters Älskling! Och med på köpet fick man ju SysterYster och Mamma.....

Så snäll som jag är så frågade jag om dom ville ha lite julgodis med sig hem! Själv klart ville dom det, då slapp jag ju posta lite godis till pappa också.
Så jag och mamma drog på affären och införskaffade ingredienser för godistillverkning. Idag fick det bli: Fudge, pepparkakskola, vaniljkola och saffranskola. Så detta blev det vi roade oss med hela dagen.
Det blev jätte gott, eftersom jag skickade iväg det mesta så måste jag göra lite mer pepparkakskola för det blev väldigt populärt hos min dotter. Hon är lite sur för att jag skickade iväg all pepparkakskola, så det får väl bli dagens projekt.

Inga bilder blev det eller jo en bild men den kommer kanske med vid ett senare tillfälle.

Nu var det länge sedan jag hade ett Skrattet inlägg så här kommer en:

En man och en kvinna hade varit gifta i 30 år.
De bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa och åkte till Florida
där de hyrde en lägenhet. På morgonen, vid frukostbordet, efter en het natt
tittade kvinnan ömt på sin make och sa:
"Vet du, det bränner lika mycket i bröstvårtorna på mig nu som det gjorde för
30 år sedan".
"Inte så konstigt", svarade maken.
"Den ene hänger i teet och den andre ligger i gröten"

Kul!

1 kommentar:

Inga-Maj sa...

Mmmm, vad mkt gott julgodis du gör! Själv är jag för lat, så jag får snylta på andra istället :)

Jo, vi har kollat.. det är en liten pojke :) Vi har dock inget namn än, men vi har ju fortf några veckor på oss..

Får du det lungt över jul/nyår, lr är det mkt jobb?
Kram