tisdag 16 december 2008

Jag har försökt....

...att blogga men Internet har krånglat så mycket så det har inte gått!
DET ÄR FAKTISKT SANT!

Iaf så var det Lucia på dagis förra veckan.


Det här var det bästa kortet jag fick av henne (dvs det gick inte så bra)


Visst är dom för söta?! Wilma var så duktig på att sjunga!

Sedan var vi på stan för att handla lite på lördag, julklappar var det tänkt men hur är man. Allt jag köpte åt Lovisa fick hon på en gång. Iofs behövde hon lite dagiskläder, men när jag satt i bilen på väg till stan sa jag att vi inte behövde köpa någon jul klänning för den hon hade i fjol kunde hon ha fortfarande.
Men så hittade jag ju en så vacker klänning som jag tyckte hon skulle bli så fin i så jag var ju bara tvungen att köpa den.
Och som ni kanske redan har förstått så ÄLSKAR Lovisa skor, det gör hennes Farmor också. Går man på stan med dom två så kommer alltid någon hem med ett el flera par skor.
Denna gång var det Lovisas tur. Dessa två blev införskaffade av farmor. (missförstå mig inte jag har absolut inget emot att farmor köper skor åt små tjejerna)

Mamutfoppaskor


En fodrad vintersko. Mycket cool!

Har även bakat lite mer godis, tyvärr finns inga bildbevis men det blev iaf lite lakritskola. Ska koka en sats till men det är lite besvärligt att göra det själv. Hinna hälla den i formar innan den börjar stelna.

nu ska jag gå och se om Fisa Visa tänkt att stiga upp någon gång också. Måste också plocka lite med tvätten för vi KANSKE får besök idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

väntar fortfarande på brevet med godis i