söndag 26 oktober 2008

Det blev som jag trodde....

Jag är ur usel på att blogga det är kul ett tag sedan vet man inte vad man ska skriva men men det kanske kommer roligare saker i mitt liv som jag kan skriva om för tillfället är det ett tråkigt liv man lever.
INTE för att jag klagar på mitt liv inte alls jag stor trivs med livet som det är men kanske inte har så mycket att skriva om bara.....
Iaf har jag mest bara jobbat i veckan, var till Bjurholm i torsdag för att ta reda på älgkött från förra helgen, som vanligt blev det sent så jag sov över eftersom jag inte började förrens 11 på fredag.
Arbetsdagen på fredag avslutades strax efter 18 och vi bjöd svärfars på en brakmiddag på jobbet. Jättelika entrecoter kom in på bordet och vi åt oss sprängmätta. TACK för det Kjelle!
(Jag är väl inte så super förtjust i entrecote men resten av familjen är ju det så jag fick offra mig)
Igår var vi till stan och kikade lite på skoter kläder, behöver ny! (Hittade inget jag fastnade för) Sedan handlade vi och åkte hem.
Satte igång ugnen för att göra en stek från älgen som sköts förra helgen, på middag kom svåger med familjen.
Till steken blev det rödvinssås och rotfruktsgratäng MUMSIGT VÄRRE!

Kusinerna Lovisa, Wilma & Nelli!


Svärfars var också till stan för att se Lena PH <----- svärfars älskling!
När dom kom från festligheterna tittade dom förbi och vad hade farmor köpt?! Jo, klackisar åt Lovisa. Hon ÄLSKAR skor och har önskat sig riktiga klackisar, hur lycklig tror ni hon är nu?


Idag är det mest massa jobb vid datorn sedan ska vi på middag hos svärfars, PALT! GOTT!

Får väl försöka blogga lite mer!

4 kommentarer:

Ida sa...

Latmask skriv mera annars kommer jag och Wilhelmina och besöker er.

Anonym sa...

Hej
Lovisa!
Linn från Röbäck skickar en snöig
hälsning

Anonym sa...

Wow vilka coola skor! Förstår att hon är lycklig =)

Anonym sa...

Hej !

Saknar ditt bloggande....

Kram Moster Monica