måndag 13 oktober 2008

Oj oj oj....

....vad lat jag varit det var hur hur länge sedan som helst jag gjorde ett inlägg. Det värsta är att jag inte har någon ursäkt.

Eller egentligen har jag ju det, min syster och mamma det är deras fel!

Så fort jag påpekar att det var länge sedan dom var och hälsade på så säger dom att dom inte behöver det nu när vi börjat blogg för då vet dom allt som händer ändå.

Så jag måste väl straffa dom på något vis eller hur??



Iaf om jag lägger in en sån här bild vad tänker ni då???!!!!

Japp, det är i Thailand och nej jag ska inte dit....men SKIT ungen ska dit <-----alltså Lovisa.

Fy vad orättvist eller nej visst borde väl hon få åka dit, hon är ju världens bästa men......den 15 nov drar hon, mormor och morfar dit och är borta 15 dagar. Vad less dom ska vara innan dom får åka hem igen eller?!

något längre inlägg blir det inte för dom ska inte få veta något nytt dom där Bjurholmarna som aldrig pallrar sig hit

3 kommentarer:

Anonym sa...

man måste försöka att pallra sig till Björna så att andra får läsa något nytt det är så tråkigt att se alla gamla texter.
p o k mamma pussa Lovisa från mej

alogits sa...

har michael connely skuggspel+limoadvokaten
mankell kinesen
sagan om ringen alla tre böckerna
gick det bra med äljjakten ?

Therese sa...

Vad då älgjakt?! Jag hade ju ingen barnvakt =) Har du rippat dom till Mp3?? Eller var någon av dem Mp3?? Fast det har du förstås inte! Det är ett fler dagars projekt...