torsdag 2 oktober 2008

?!

Måste bara lägga in ett litet inlägg medan jag väntar på att ljudboken jag köpt (Är sjukt beroende av ljudbok när jag jobbar) håller på att laddas hem det blev den nya boken av Liza Marklund. Har bara 2 CD skivor kvar den jag läser nu så jag MÅSTE ha en ny! Läser förresten Lasermannen av Geller Tamas, man kan inte fatta att människor kan hitta på så mycke vansinniga ideer.

Ni måste ju också gå in på Mosters Älsklings blogg också http://strom-walivaara.blogspot.com/ där kan man följa familjen Snart Wälivaara.<----Min systers familj alltså.

En jätte gammal bild av Lovisa i vintras när hon var med Mormor och morfar i fjällstugan. Dom var ute på en skoter tur och Lovisa fick låna Sara Doroteas dass.

1 kommentar:

Ida sa...

Jag älskar den bilden och oj vad hon pratade om Sara Dorotea efter besöket där. Pussar.