torsdag 13 november 2008

UTMANING

Eftersom vi har pub imorgon ska jag försöka hålla mig vaken en stund eftersom det lär bli sent på jobbet imorgon också.
Därför tänkte jag roa mig med utmaningen från Inga-maj !

Det går ut på följande:
*Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
*Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
*Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
*Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag är skit dålig på att hålla undan tvätt. MÅSTE bättra mig har sagt det till mig själv i hela mitt vuxna liv men det blir inge bättre.

2. Jag har psoriasis över hela kroppen. (just nu tycker jag att det är skit! Eller egentligen alltid mer el mindre men just nu är det mer)

3. Jag är utbildad gymnasieekonom och a carte kock. Borde kunna starta en egen restaurang egentligen. Men vem f* vill jobba ihjäl sig på en egen restaurang?!

4. F* vad jobbigt det var att hitta på 7 olika grejjer om sig själv!

5. Vill inte erkänna men skulle jag kunna skulle jag se 3 program kl 21 på onsdagar: Oskyldigt dömd TV4, Grays Kanal5, Laila Bakar TV4+ Hur ska jag lyckas med det?!

6. Jag tycker iaf att Vin Diesel är den största kungen. Alla filmer han är med i är bäst. Svenska skådespelare måste det bli Ola Rapace!

7. Jag tycker att det bästa vore om dom som känner mig lägger en kommentar om vad jag har för konstigheter för mig!

Jag utmanar:
IDA
LOTTA

Ja jag vet att jag fuskat och inte fick jag ihop 7 st som ska utmanas men men jag försökte iaf!

2 kommentarer:

alogits sa...

ja det skulle ju vara att suga pa fingrarna och peta nasan samtidigt

Lotta, Martin, Einar och Sigrid sa...

Skall anta utmaningen ikväll. Håller med om att alla bra program sänds på onsdagar klockan 21. Iof spelar det ingen roll just nu då vi inte har fått igång tvn sen flytten. Får hoppas att jag blir avvänjd från alla tv-måsten.
/ Lotta