söndag 9 november 2008

Middagsbjudning

Vi hade super trevligt igår, ja iaf jag och Morgan.
Fast jag tror inte att vår gäster tyckte att det var alltför otrevligt.
Jag bjöd på pepparotsfylld kallrökt lax till förrätt, Älgbiff med pepparsås och hasselbakspotatis till varmrätt och nougatpannacotta m jordgubbar till efterrätt. MUMSIGT VÄRRE!
Sedan spelade vi ett spel som heter A-Ö väldigt roligt spel som alla borde ha hemma inga konstiga spelregel utan bara roligt.
Åt även lite ost och kex men hjortronvin till, även det väldigt mumsigt.

Idag ska vi på bio med svärfars, Rallybrudar. Hoppas den är bra men det tror jag nog.

Lägger in bilderna på Lovisa som jag försökte lägga in igår!

Måste gå och göra mig iordning nu ska och fika lite tårta!




1 kommentar:

Inga-Maj sa...

Jag har nu utmanat dig.. kolla i min blogg :)
Nu får du allt ta och skriva lite oftare! Mera bloggande och mera bilder :)
KRAM