torsdag 10 september 2009

Det är mycke nu!!

Måste bara berätta iaf!

Kommer inom kort att bli egen företagare, jag och en kompis kommer att driva restaurangen på Örnsköldsviks Airport framöver.
Jag räknar med att ni som läser här kommer att titta in hos oss och äta framöver.
Det kommer bli spännande och intressant, men säkert hårt arbete också!
Hoppas kunna hålla er informerade om hur det går för oss här, men man vet aldrig om man får någon tid över för att blogga.
Jag hoppas verkligen att jag INTE har tid att blogga för det måste ju innebär att vi har fullt upp med restaurangen!!

Ha det bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul och Lycka till!

Vi kommer om vi är i närheten...en utflykt kan det kanske bli, lite sent för att åka med motorcykeln men vi har ju bil också..Kram Monica

Leo sa...

Vad kul! Om de ordnar flyg från Jaipur till Örnsköldsvik kan jag u titta förbi på vägen hem! =)

Lycka till!