lördag 30 augusti 2008

Mitt första inlägg

Då så! Eftersom alla verkar vara så himla duktiga bloggare så vill ju jag också försöka ! Fast jag vet att jag inte kommer att vara så duktig och skriva varje dag om ens varje vecka men man kan ju försöka i alla fall.

Idag har familjen, förutom jag då, åkt till Åsele på folkrace tävling. Måste säga att jag är lite avis har ju bara haft tid att åka iväg och titta 2 gånger i sommar ännu mindre tid att tävla själv så jag tror att vi kan ute sluta någon tävling i sommar.
Själv måste jag jobba så klart men det är väl inte det värsta man kan göra heller. Man kännar ju lite pengar istället för att göra av med pengar på inträde, mat och framför allt bränslekostnaden som nu för tiden är skyhög USCH!!

Men nu jobbar jag ju bara 3 dagar till (idag, måndag, tisdag) sedan åker jag till fjälls och ska ha lite "semester" i 5 dagar och plocka svamp och kanske bär om det finns några. Det kommer att bli jätte jätte skönt. LÄNGTAR hoppas bara att vi får bra väder så att det inte regnar hela tiden då blir det nog mest jobbigt tror jag.

Nä nu ska jag inte skriva något mer måste kolla in hur man lägger upp bilder och annat kul.

Inga kommentarer: